Dla naszego Klienta, będącego jednym z największych dostawców usług logistycznych w Europie, poszukujemy kandydata do roli ADMINISTRATORA APLIKACJI CRM 😊
Zainteresowana/zainteresowany? Oto garść informacji:
Za co będziesz odpowiadać?
- administracja, konfiguracja i utrzymanie kastomizowanego systemu CRM
- rozwój i optymalizacja aplikacji CRM, w tym dostosowywanie jej do zmieniających się potrzeb
- monitorowanie wydajności systemu, wprowadzanie niezbędnych ulepszeń i aktualizacji
- zarządzanie danymi i bazą Klientów
- utrzymanie parametrów SLA/OLA
- współpraca z różnymi zespołami w zakresie udostępniania informacji i rozwiązywania problemów związanych z systemem CRM
- szkolenie użytkowników w zakresie korzystania z aplikacji CRM
Czego poszukujemy u kandydatów?
- min 2-letniego doświadczenia w zarządzaniu systemami CRM
- znajomości zagadnień związanych z bazami danych od strony użytkownika
- znajomości języka SQL na poziomie użytkownika
- rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
- zdolności do pracy w dynamicznym środowisku i rozwiązywania problemów
- dbałości o szczegóły i umiejętności samodzielnego zarządzania czasem pracy
- pozytywnego podejścia i chęci do rozwoju zawodowego
A dodatki?
- opieka medyczna
- premia roczna wynikowa
- platforma z benefitami
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- i inne!
Brzmi ciekawie? Koniecznie zaaplikuj i dowiedz się więcej!