Dla naszego Klienta – jednej z czołowych i najdłużej istniejących firm ubezpieczeniowych w Polsce – w związku z rozwojem jednego z jej zespołów – poszukujemy osoby do roli:
Administrator/ka platformy OKD
Do jej/jego zadań będą należały:
- administracja platformą OKD/OpenShift;
- administracja serwerami Linux;
- rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem aplikacji i systemów;
- wdrażanie oraz rozwój rozwiązań usprawniających zarządzanie i monitorowanie systemów IT;
Wymagania:
- co najmniej kilkuletnie doświadczenie w roli administratora infrastruktury IT (serwerów, systemu Linux, platform typu OKD lub OpenShift), na poziomie II lub III linia wsparcia;
- bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z administrowaniem platformami do konteneryzacji (OKD/OpenShift, Docker);
- umiejętność administrowania systemami operacyjnymi z rodziny Linux/Unix w szczególności RHEL;
- znajomość zagadnień i narzędzi z obszaru CI/CD oraz automatyzacji procesów zarządzania czy konfiguracji serwerów (np. Jenkins, Puppet, Ansible);
- znajomość co najmniej jednej chmury publicznej (utrzymanie, usługi);
- znajomość języków skryptowych oraz narzędzi monitorowania;
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1 (głównie czytanie dokumentacji technicznej);
- samodzielność w działaniu, zaangażowanie i odpowiedzialność, komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole;
- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: informatyka.
Mile widziane:
- znajomość relacyjnych baz danych (np. Postgress, MySQL);
Nasz Klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- hybrydowy tryb pracy (jeden dzień tygodniowo w biurze – centrum Warszawy);
- udział w interesujących i szerokoskalowych projektach rozwoju infrastruktury IT;
- pracę w organizacji o dużej świadomości aktualnych wymogów rynku IT, dbającej o sprostanie najwyższym jego standardom;
- możliwość realnego rozwoju zawodowego oraz ciekawych szkoleń dopasowanych do potrzeb pracownika;
- pracę w przyjaznym i zgranym zespole.