Starszy Specjalista ds. Wsparcia

[:pl]Naszym klientem jest międzynarodowa firma będąca rzetelnym i wiarygodnym partnerem, który dostarcza najwyższej jakości usługi w zakresie wynajmu długoterminowego, finansowania i zarządzania flotą pojazdów.
Poszukiwania przez nas osoba będzie odpowiedzialna za wspieranie biznesu w rozwiązywaniu problemów technicznych zarówno w obszarze infrastruktury, jak i aplikacji biznesowych. Ponadto będzie nadzorowała realizację polityki bezpieczeństwa w organizacji oraz brała udział w międzynarodowych projektach rozwojowych i wdrożeniowych.

Starszy Specjalista ds. Wsparcia
Miejsce pracy: Warszawa

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe IT/techniczne
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (wsparcie IT, administracja)
  • Znajomość obsługi systemów operacyjnych i zasad działania baz danych
  • Bardzo dobrej znajomości procesów zarządzania incydentami
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny

Nasz klient oferuje:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Udział w ciekawych, nowatorskich projektach o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie na życie
  • Współfinansowanie posiłków
  • Kartę komunikacji miejskiej
  • Multisport
  • Prywatną opiekę medyczną

Zapraszamy do przesyłania aplikacji opatrzonych klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych osobowych.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Aplikacje mogą przesyłać Państwo poprzez zamieszczony poniżej formularz:

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

[:]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *