Poszukujemy doświadczonego Dyrektora ds. Bezpieczeństwa, który będzie kluczową postacią w kształtowaniu strategii i procesów bezpieczeństwa w organizacji naszego Klienta. Twoje główne zadania obejmą rozwijanie, wdrażanie i monitorowanie strategii oraz polityki bezpieczeństwa firmy, aby zapewnić ochronę jej zasobów, pracowników oraz klientów.
Co zyskasz dołączając do zespołu naszego klienta?
- Jako Dyrektor ds. Bezpieczeństwa będziesz mieć kluczowy wpływ na kształtowanie strategii i polityki bezpieczeństwa w firmie naszego Klienta.
- Przeprowadzisz dokładne audyty procesów bezpieczeństwa w całej organizacji, identyfikując słabe punkty i obszary do usprawnienia.
- Będziesz odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie strategicznego planu bezpieczeństwa obejmującego wszystkie spółki w grupie.
- Elastyczność i możliwość pracy zdalnej, co pozwoli Ci efektywnie zarządzać obowiązkami zawodowymi przy jednoczesnym zachowaniu równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jeśli jednak wolisz pracować z biura, to klient ma je w Katowicach, Warszawie i w Łodzi.
- Możesz samodzielnie zdecydować jaka forma współpracy jest dla Ciebie najbardziej korzystna (klient oferuje płatny urlop niezależnie od formy zatrudnienia/współpracy).
- Będziesz mieć możliwość rozwoju kompetencji miękkich i twardych poprzez udział w wewnętrznych i zewnętrznych szkoleniach.
- Benefity (dofinansowanie do zajęć sportowych w ramach karty MultiSport, prywatna opieka medyczna Medicover dla Ciebie i Twoich bliskich, preferencyjne warunki ubezpieczenia grupowego na życie dla Ciebie i Twojej rodziny, zniżki w sklepach Klienta, premię świąteczną i wiele innych udogodnień).
Jakie będą Twoje obowiązki?
- Przeprowadzisz dokładny audyt procesów bezpieczeństwa w całej organizacji, identyfikując słabe punkty i obszary do usprawnienia.
- Na tej podstawie wyników dostarczysz rekomendacje i zalecenia mające na celu poprawę procedur i rozwiązań bezpieczeństwa w firmie. Będziesz odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie strategicznego planu bezpieczeństwa fizycznego, informatycznego, operacyjnego oraz cybersecurity obejmującego wszystkie spółki w grupie.
- Będziesz monitorować i zarządzać operacjami związanymi z bezpieczeństwem, w tym systemami monitoringu, kontrolą dostępu, zarządzaniem incydentami i zabezpieczeniami fizycznymi.
- Będziesz kierować zespołem specjalistów ds. bezpieczeństwa.
- Będziesz dbać o to, żeby firma działała zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami bezpieczeństwa, a także wdrażać odpowiednie procedury i kroki naprawcze w przypadku naruszeń.
Chcemy z Tobą porozmawiać, jeśli:
- Masz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z bezpieczeństwem lub zarządzaniem ryzykiem.
- Posiadasz doświadczenie zawodowe w dziedzinie bezpieczeństwa.
- Zajmowałeś już stanowisko kierownicze.
- Znasz przepisy i standardy dotyczące bezpieczeństwa, w tym regulacje prawne.
- Rozumiesz technologie związane z bezpieczeństwem informatycznym i fizycznym.
- Masz doświadczenie w branży retail i/lub logistycznej.