Dla naszego Klienta, jednej z globalnych grup mediowych, szukamy osoby do roli:
E-commerce Product Manager
Idealni kandydaci nie istnieją, dlatego w naszych poszukiwaniach nie zapytamy Cię o liczbę lat w branży czy dyplom z prestiżowej uczelni. Naszemu Klientowi zależy jednak na Twoim solidnym doświadczeniu i ekspertyzie w obszarze rozwoju e-commerce.
Podczas partnerskiego i przyjaznego procesu rekrutacyjnego chcemy rozmawiać z Tobą o:
- Twoich dotychczasowych sukcesach w kreowaniu strategii na potrzeby rozwoju produktów marketplace’owych, e-commerce’owych oraz biznesów w modelu afiliacyjnym;
- Twojej znajomości analityki internetowej i jej kluczowych narzędzi oraz metod optymalizacji konwersji;
- Twojej funkcyjnej wiedzy o narzędziach i systemach IT, niezbędnych do realizacji celów biznesowych w obszarze e-commerce;
- Twoich kompetencjach z zakresu zarządzania projektami (w metodykach Agile) oraz zarządzania zmianą;
- Twojej wiedzy nt. budżetowania, kontrolowania i raportowania P&L;
- Twoich doświadczeniach w pracy z różnymi zespołami w firmie – w tym działem IT, sprzedaży czy marketingu;
- Twojej kreatywności, umiejętności strategicznego i analitycznego myślenia oraz pomysłach na udaną współpracę między zespołami;
- Twoich doświadczeniach w pracy z zagranicznymi partnerami (rola wymaga komunikacji w języku angielskim, stąd do procesu możemy zaprosić wyłącznie osoby komunikujące się w tym języku na bardzo dobrym poziomie);
- wartościach, jakimi kierujesz się w życiu zawodowym.
Główne zadania w roli to m.in.:
- współtworzenie strategii rozwoju serwisów i biznesów w obszarze afiliacji, e-commerce i marketplace;
- uczestnictwo w opracowywaniu strategii pozyskiwania ruchu internetowego ze źródeł płatnych, niezbędnego do realizacji sprzedanych kampanii i rozwoju biznesu w ww. obszarach;
- koordynacja działań wokół produktu dla realizacji strategii i KPI dla podległych produktów/brandów/linii biznesowych;
- analizowanie trendów rynkowych i tworzenie rekomendacji dla przełożonego;
- współtworzenie szczegółowego P&L dla brandów/produktów/linii biznesowych ze swojego obszaru;
- odpowiedzialność za wyniki pracy podległych pracowników (obecnie ok. 4-osobowy zespół) oraz za ich rekrutację;
Nasz Klient oferuje:
- długofalową współpracę w oparciu o kontrakt B2B lub umowę o pracę (Ty wybierasz!) w organizacji o liderskiej pozycji na rynku mediowym, w atmosferze szacunku, inkluzywności, transparentnej komunikacji i zaufania w kompetencje pracowników;
- niezbędne narzędzia takie jak nowoczesny laptop i telefon;
- pracę hybrydową – wymiar pracy w biurze (Warszawa) będzie zależny od miejsca zamieszkania – liczą się Twoje kompetencje, nie adres;
- udział w międzynarodowych projektach.