E-commerce Product Manager

Dla naszego Klienta, jednej z globalnych grup mediowych, szukamy osoby do roli:

E-commerce Product Manager

Idealni kandydaci nie istnieją, dlatego w naszych poszukiwaniach nie zapytamy Cię o liczbę lat w branży czy dyplom z prestiżowej uczelni. Naszemu Klientowi zależy jednak na Twoim solidnym doświadczeniu i ekspertyzie w obszarze rozwoju e-commerce.

Podczas partnerskiego i przyjaznego procesu rekrutacyjnego chcemy rozmawiać z Tobą o:

  • Twoich dotychczasowych sukcesach w kreowaniu strategii na potrzeby rozwoju produktów marketplace’owych, e-commerce’owych oraz biznesów w modelu afiliacyjnym;
  • Twojej znajomości analityki internetowej i jej kluczowych narzędzi oraz metod optymalizacji konwersji;
  • Twojej funkcyjnej wiedzy o narzędziach i systemach IT, niezbędnych do realizacji celów biznesowych w obszarze e-commerce;
  • Twoich kompetencjach z zakresu zarządzania projektami (w metodykach Agile) oraz zarządzania zmianą;
  • Twojej wiedzy nt. budżetowania, kontrolowania i raportowania P&L;
  • Twoich doświadczeniach w pracy z różnymi zespołami w firmie – w tym działem IT, sprzedaży czy marketingu;
  • Twojej kreatywności, umiejętności strategicznego i analitycznego myślenia oraz pomysłach na udaną współpracę między zespołami;
  • Twoich doświadczeniach w pracy z zagranicznymi partnerami (rola wymaga komunikacji w języku angielskim, stąd do procesu możemy zaprosić wyłącznie osoby komunikujące się w tym języku na bardzo dobrym poziomie);
  • wartościach, jakimi kierujesz się w życiu zawodowym.

Główne zadania w roli to m.in.:

  • współtworzenie strategii rozwoju serwisów i biznesów w obszarze afiliacji, e-commerce i marketplace;
  • uczestnictwo w opracowywaniu strategii pozyskiwania ruchu internetowego ze źródeł płatnych, niezbędnego do realizacji sprzedanych kampanii i rozwoju biznesu w ww. obszarach;
  • koordynacja działań wokół produktu dla realizacji strategii i KPI dla podległych produktów/brandów/linii biznesowych;
  • analizowanie trendów rynkowych i tworzenie rekomendacji dla przełożonego;
  • współtworzenie szczegółowego P&L dla brandów/produktów/linii biznesowych ze swojego obszaru;
  • odpowiedzialność za wyniki pracy podległych pracowników (obecnie ok. 4-osobowy zespół) oraz za ich rekrutację;

Nasz Klient oferuje:

  • długofalową współpracę w oparciu o kontrakt B2B lub umowę o pracę (Ty wybierasz!) w organizacji o liderskiej pozycji na rynku mediowym, w atmosferze szacunku, inkluzywności, transparentnej komunikacji i zaufania w kompetencje pracowników;
  • niezbędne narzędzia takie jak nowoczesny laptop i telefon;
  • pracę hybrydową – wymiar pracy w biurze (Warszawa) będzie zależny od miejsca zamieszkania – liczą się Twoje kompetencje, nie adres;
  • udział w międzynarodowych projektach.

    Załącz swoje CV

    Zaznacz zgody:

    *chcę wziąć udział w tym procesie rekrutacji
    Usługa Formularza Rekrutacyjnego jest świadczona na zasadach określonych w Regulaminie. Administratorem Twoich danych osobowych Amberstone Associates Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pl. Jana Henryka Dąbrowskiego 1, 00-057 Warszawa. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu umożliwienia aplikowania na powyższą ofertę pracy w ramach usługi Formularza Rekrutacyjnego, na zasadach opisanych w Regulaminie. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Ci prawach, jest dostępne w Polityce prywatności.

    chcę być informowany o podobnych ofertach pracy
    Usługa Usługi Informowania o Ofertach pracy jest świadczona na zasadach określonych w Regulaminie. Administratorem Twoich danych osobowych Amberstone Associates Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pl. Jana Henryka Dąbrowskiego 1, 00-057 Warszawa. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu umożliwienia włączenie przesłanych dokumentów aplikacyjnych do Bazy Danych Kandydatów w ramach Usługi Informowania o Ofertach pracy. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Ci prawach, jest dostępne w Polityce prywatności.