Dla naszego klienta, globalnego lidera dostarczającego rozwiązania w obszarze Customer Experience na rynku BPO – poszukuje kandydata na stanowisko Technical Writera. Jego misją jest rozwój dwóch głównych produktów służących do wirtualnej komunikacji, aby w sposób łatwy pomóc klientom wewnętrzną komunikację.
Zakres obowiązków:
- współpraca z wewnętrznymi zespołami, aby zrozumieć produkty i wymagania dotyczące dokumentacji
- tworzenie wysokiej jakości dokumentacji, która spełnia obowiązujące standardy i jest odpowiednia dla jej docelowych odbiorców
- przygotowanie, przegląd, rewizja i utrzymanie dokumentów technicznych i użytkowych, zgodnie z ustalonymi standardami
i wytycznymi firmy - zbieranie i analizowanie informacji technicznych i produktowych z różnych źródeł w celu udokumentowania nowej lub zmieniającej się funkcjonalności produktu
- tworzenie, kompilacja i dostarczanie artefaktów dokumentacji rozwoju oprogramowania
- przeglądanie, korygowanie, modyfikowanie lub edytowanie dokumentów przygotowanych przez innych
- tworzenie, wzbogacanie słownika produktów
- tworzenie i utrzymywanie architektury informacji
Wymagania:
- min. 3 lata doświadczenia w pisaniu dokumentacji technicznej oprogramowania
- zdolność do dostarczania wysokiej jakości dokumentacji zwracając uwagę na szczegóły
- zdolność do szybkiego uchwycenia złożonych koncepcji technicznych i uczynienia ich zrozumiałymi w tekście i obrazach
- dobra znajomość Jira i Confluence
- podstawowa znajomość SDLC i tworzenia oprogramowania
- płynna znajomość języka angielskiego (doskonałe umiejętności w mowie i piśmie) na poziomie C1