Dla naszego klienta, włoskiej firmy farmaceutycznej, zatrudniającej w Polsce ok. 130 osób, poszukujemy IT Managera.
Głównym celem osoby zajmującej to stanowisko będzie wsparcie polskiego oddziału firmy w działaniach związanych z utrzymaniem i rozwojem systemów informatycznych.
Do zadań osoby w tej roli będzie należało między innymi:
- utrzymanie oraz rozwój infrastruktury serwerowej oraz innych systemów IT funkcjonujących w organizacji (np. system pocztowy, system archiwizacji danych, systemy bezpieczeństwa informatycznego i inne);
- wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów związanych z wyżej wymienionymi obszarami oraz kontakt z dostawcami usług w przypadku bardziej skomplikowanych problemów;
- utrzymanie sprzętu (PC, notebooki, urządzenia mobilne, urządzenia peryferyjne) poprzez aktualizację oprogramowania, zakup licencji oraz rozwiązywanie bieżących problemów technicznych;
- planowanie i zarządzanie lokalnym budżetem IT (OPEX, CAPEX);
- udział w procesie zakupowym sprzętu i rozwiązań IT poprzez współorganizowanie procesu przetargowego, wybór optymalnych rozwiązań i dostawców;
- przygotowywanie umów z dostawcami usług i sprzętu, negocjacje zakresu obsługi powdrożeniowej, ustalanie SLA, monitorowanie jakości dostarczanych usług;
- optymalizacja procesów IT poprzez proponowanie nowych rozwiązań (np. system ticketowy, oprogramowanie do zarządzania zasobami sprzętowymi);
- wykazywanie inicjatywy w kontekście optymalizacji lub usprawniania standardów i procesów IT (np. weryfikacja przestrzegania korporacyjnych standardów bezpieczeństwa IT);
- udział w globalnych projektach IT jako osoba kontaktowa i koordynator działań po stronie polskiego oddziału.
Wymagania:
- kilkuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku samodzielnego Managera IT lub podobnym;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca współpracę w międzynarodowym środowisku pracy i raportowanie do anglojęzycznego przełożonego – warunek konieczny;
- doświadczenie w zarządzaniu budżetem IT (OPEX i CAPEX);
- doświadczenie w planowaniu i realizacji procesu zarządzania umowami z dostawcami IT;
- bardzo dobra praktyczna znajomość zagadnień technicznych takich jak serwery, środowisko sieciowe, VMware, rozwiązania Microsoft, chmura Azure, SAP;
- znajomość rynku rozwiązań IT umożliwiająca ocenę oraz dobór odpowiednich do potrzeb rozwiązań;
- umiejętność rozwiązywania problemów;
- doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne umożliwiające codzienną pracę z klientem wewnętrznym w kontekście świadczenia usługi wsparcia technicznego;
- bardzo dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne, skłonność do optymalizacji i wprowadzania usprawnień;
- doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku.
Mile widziane:
- certyfikaty poświadczające odbycie profesjonalnych szkoleń technicznych.
Klient oferuje:
- pracę na samodzielnym stanowisku o dużym zakresie odpowiedzialności i decyzyjności;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- pracę stacjonarną w biurze w Warszawie – po okresie wdrożenia możliwa praca hybrydowa (50% home office);
- benefity: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, pakiet kafeteryjny;
- premię roczną uzależnioną od realizacji celów.