Dla naszego klienta, globalnego lidera zapewniającego obsługę klienta na najwyższym poziomie dostarczającego rozwiązania w obszarze Customer Experience na rynku BPO – poszukuje kandydata na stanowisko QA Managera. Jego misją jest rozwój dwóch głównych produktów służących do wirtualnej komunikacji, aby w sposób łatwy pomóc klientom wewnętrzną komunikację.
Zakres obowiązków:
- definiowanie obowiązków dla QA Manager’ów i ocena ich pracy
- zapewnienie, że strategia testowania jest dobrze zdefiniowana, podzielona i udokumentowana.
- monitorowanie wszystkich operacji, które mają wpływ na jakość.
- zapewnienie spójności planów testowych.
- poprawienie strategii automatyzacji i zdefiniowanie wytycznych automatyzacji.
- prowadzenie rejestrów raportów jakości, przeglądów statystycznych i odpowiedniej dokumentacji
Wymagania:
- min. 3 lata doświadczenia na stanowisku QA Manager’a lub odpowiedniej roli w kontekście Agile
- gruntowna znajomość metodyk zapewniania jakości i standardów
- umiejętność analizowania danych oraz tworzenia i przeglądania procesów
- dobra znajomość Jira, Xray, Confluence
- dobra znajomość frameworków automatyzacji testów (Cypress, Cucumber, Selenium)
- dobre zdolności komunikacyjne
- duża dbałość o szczegóły i podejście ukierunkowane na wyniki
- doskonałe zdolności organizacyjne i przywódcze z silną chęcią pomagania innym w osiąganiu ich najlepszych wyników
- Płynna znajomość języka angielskiego na poziomie C1